مبلمان اداری، میزهای مدیریتی و کنفرانس

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

برای تجهیز نمودن یک اداره یا سازمان اولین و مهمترین کار انتخاب مبلمان اداری متناسب با این محیط است. اما در این انتخاب توجه به چند مسئله مهم بیشتر از موارد دیگر دارای اولویت است. ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری یکی از نکات مورد توجه در این موارد است.

نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری

با سر زدن به بازار تجهیزات و مبلمان اداری هر فرد با نداشتن اطلاعات کافی دچار سردرگمی می شود. عدم توجه به نکات مهم در زمان انتخاب می تواند هزینه های سرسام آوری را به اقتصاد کسب و کار وارد نماید و از همان ابتدا هر فرد را دچار مشکلات مالی زیادی نماید. برای همین توجه به چند نکته مهم در انتخاب مبلمان و تجهیزات اداری به شما کمک می کند تا علاوه بر دکوراسیون زیباتر فضا در هزینه های خود نیز صرفه جویی بیشتری نمایید.

تهیه مبلمان نیاز به دانستن چندین اطلاعات پایه ای دارد که مهمترین آن توجه به رعایت استانداردها در طراحی و تولید این مبلمان است. اما در صورتی که از ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری اطلاع کافی در دست نباشد هر ابعاد و اندازه ای می تواند یک گزینه استاندارد به حساب آید و افراد را دچار لغزش و اشتباه در خرید خود نماید.

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری 

ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی

معمولا افراد برای تجهیز یک فضای اداری مبلمان با ابعاد استاندارد تهیه می نمایند. اما یک مشکل بزرگ در همین انتخاب وجود دارد. اگرچه خرید میز و صندلی با ابعاد و ارتفاع استاندارد یک روش مناسب برای خرید این تجهیزات است اما همه افراد از فیزیک بدنی استاندارد برخوردار نیستند. به همین دلیل توجه به ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری برای این افراد کمی بی توجهی محسوب می شود. افراد با قامت بلندتر و یا قد کوتاه تر از حد معمول با استفاده از این مبلمان دچار خستگی زودهنگام شده و از راندمان کاری آنها در محیط اداری کم می شود. توجه به ارگونومیک بدنی و قد افراد برای تهیه میز و صندلی یکی از نکات مهم در زمان خرید این تجهیزات است.

ارتفاع استاندارد برای صندلی اداری بیشتر حدود یک سوم قد افراد در نظر گرفته می شود. اما ارتفاع در میزهای اداری متفاوت بوده و بسته به نوع میز از ارتفاع های مختلف برای طراحی و ساخت آن استفاده می شود.

ارتفاع استاندارد میز و صندلی

ارتفاع استاندارد میز و صندلی

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری بسته به نوع فضا و نوع میز و صندلی متفاوت است. به عنوان مثال برای ابعاد صندلی باید به این نکته توجه نمود که افراد با چه ویژگی بدنی از آن استفاده می نماید. افراد با داشتن وزن بیشتر و قد کوتاه تر باید از صندلی مخصوص خود استفاده نمایند و افراد با قد بلندتر نیز بر روی صندلی های با ارتفاع 73 دچار خستگی می شوند. برای همین در زمان انتخاب به ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری با توجه به فیزیک بدنی افراد دقت نمایید.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

توجه به ابعاد نیز در زمان انتخاب بسیار مهم است. به عنوان مثال ابعاد میزهای کارمندی با میزهای کارشناسی و مدیریتی تفاوت های زیادی دارد. افرادی که برای کار از رایانه و تجهیزات مکمل استفاده می نمایند نیاز به میز با ابعاد بزرگ تر دارند اما افرادی که وسیله کار آنها تنها یک لب تاپ است میزهایی با ابعاد کوچک تر نیز جوابگوی نیاز آنها خواهد بود.

ابعاد استاندارد میز و صندلی اداری

ابعاد استاندارد میز و صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی کارمندی

میز و صندلی های کارمندی با ابعاد و ارتفاع ویژه ای تولید می شوند. در صورتی که در بازار به دنبال خرید مبلمان با استانداردهای لازم هستید می توانید از این ابعاد برای خرید خود استفاده نمایید.

طول در میزهای اداری معمولا بین 70 تا 150 سانتی متر متغیر است. عرض نیز در این میزها بین 60 تا 75 سانتی متر است اما ارتفاع می تواند 73 تا 77 سانتی متر باشد که بسته به قد افراد این ارتفاع نیز افزایش می یابد. این ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری برای میزهایی که برای مطالعه در نظر گرفته می شوند بسیار مناسب است. این اندازه ها برای میز منشی و یا میز کارشناسی متفاوت است. برای میز کارشناسی طول 120، عرض 80 و ارتفاع نیز حدود 80 در نظر گرفته می شود.

ابعاد مناسب میز و صندلی کارمندی

ابعاد مناسب میز و صندلی کارمندی

ابعاد و ارتفاع در میز و صندلی مدیریتی

معمولا میز و صندلی مدیریتی از میز و صندلی کارمندی ابعاد بزرگ تری دارد. به همین دلیل میزهای مدیریتی با طول حداقل 180 سانتی متر در نظر گرفته می شود. عرض نیز در این میزها حدود 75 سانتی متر است. ارتفاع در این میزها مانند میزهای دیگر حدود 75 سانتی متر در نظر گرفته می شود. اما به دلیل نوع طراحی در این میزها می توان این ارتفاع را برای زیبایی و راحتی بیشتر تا حدود 80 سانتی متر افزایش داد.

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری در تجهیزات اتاق کنفرانس و میزهای گروهی نیز متغیر بوده و بسته به تعداد افراد می توان برای هر فرد حدود 90 سانتی متر فضا در هر میز نظر گرفت.

ابعاد مناسب میز و صندلی مدیریتی

ابعاد و ارتفاع در میز و صندلی مدیریتی

نکات مهم در انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

با توجه به این که طول، عرض و ارتفاع در میز اداری بسیار متغیر است و بسته به نوع فضا و مورد مصرف امکان طراحی با ابعاد مختلف در آن وجود دارد رعایت چند نکته در زمان خرید به شما در ممانعت از هزینه های گزاف کمک زیادی می کند.

  • حتما از میز و صندلی با ارتفاع قابل تنظیم برای تجهیز نمودن اداره استفاده نمایید.
  • توجه به فیزیک بدنی هر فرد در زمان انتخاب مانع از کاهش راندمان کاری در ادارات می شود.
  • توجه نمایید که در زمان خرید ارتفاع میز از نصف قد افراد کمی کمتر باشد.
  • ارتفاع صندلی نیز بهتر است که حدود یک سوم قد فرد باشد.
  • در انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری به نوع فضای مورد استفاده برای این تجهیزات نیز توجه نمایید.
  • میز و صندلی مدیریتی و میز و صندلی کارمندی از ابعاد و ارتفاع یکسانی برخوردار نیستند.
  • در خرید صندلی توجه کنید که کفی آن به سمت جلو کمی شیب دار باشد.
  • صندلی هایی با طراحی گودی کمر مناسب ترین نوع صندلی برای نشستن طولانی مدت هستند.
  • توجه کنید که هنگام نشستن زاویه قائمه پاها با زمین حتما رعایت شود. این کار باعث انتخاب ارتفاع مناسب صندلی می شود.
  • از افراد با تجربه و مطلع در این زمینه برای انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری استفاده نمایید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان بپردازیم در صورتی که به دنبال این هستید که در مورد دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان اطلاعاتی را به دست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید.

میزهای اداری

میزهای اداری، میزهای خاص و ویژه ای هستند که بصورت اختصاصی در شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به جنس و نوع میزهای اداری انواع مختلفی از این میزها تولید می شوند البته با توجه به کارکرد و نوع فعالیت یک شرکت نیز می تواند میزهای اداری مورد استفاده متفاوت باشد به طور کلی انواع میزهای اداری را به میزهای مدیریت، کارمندی و کارشناسی تقسیم بندی می کنند که با توجه به رده های مسئولیت در شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

میز اداری

میزهای اداری

میز مدیریت

میز مدیریت یکی از انواع مهم میز اداری است که برای مدیریت شرکت و اداره و همچنین اعضای بلندپایه یک شرکت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مختلفی از میزهای مدیریت در طرح های جدید و کلاسیک و همچنین در جنس های مختلف چوبی با طرح های گوناگون وجود دارد که مدیران شرکت ها و اداره ها می توانند این نوع میزها را مورد استفاده قرار دهند.

میز مدیریت

میز مدیریت

میز کارمندی

بیشترین میزی که در محیط های اداری و شرکت ها وجود دارد مربوط به میز کارمندی است ، میز کارمندی در انواع مختلف و جنس های گوناگون تولید می شوند و برای عموم کارمندان یک شرکت قابل استفاده هستند. بهتر است که میزهایی که برای کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس نوع کارآیی آن ها انتخاب شود و در واقع راحتی را در حین کار برای کارمندان که ساعت های طولانی در پشت میز کار هستند به همراه داشته باشد. همچنین در انتخاب میز کارمندی باید به طرح و دکوراسیون محیط کار و اتاق کار دقت شود.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان

از مهم ترین تفاوت های میز مدیریت و میز کارمندی می توان به تفاوت آن ها در ابعاد اشاره کرد. بطور معمول طول میزهایی که برای کارمندان یک شرکت و اداره در نظر گرفته می شود از 120 الی 160 سانتی متر است ،ولی اندازه میزهای مدیریتی از میزهای کارمندی بزرگتر است و طول آن ها از 160 سانتی متر آغاز می شود و تا دو متر هم می رسد که البته اندازه میزه ها به تناسب دکوراسیون و اندازه دفتر کار نیز می تواند متغیر باشد.

در برخی از موارد ممکن است که در میزهای کارکنان اداری، ال متحرک مورد استفاده قرار بگیرد که دارای سه کشو برای قرار دادن کیس و کیبورد است. اما میزهای مدیریت در صورت داشتن ال ثابت از چهار کشو و در صورت داشتن ال متحرک از پنج کشو برخودار هستند که از مواردی همچون پایه ها، صفحه، پنل و ... تشکیل شده است . همچنین در میزهای مدیریت بیش از هر چیز زیبایی آن مدنظر قرار می گیرد.

از دیگر تفاوت های میزهای کارمندی و مدیریت می توان به قیمت آن اشاره کرد، میزهای مدیریت به دلیل طراحی خاص و جنس متفاوتی که دارند نسبت به میزهای کارمندی گران تر هستند.

تفاوت میز مدیریت و میز کارمندی

تفاوت میز مدیریت و میز کارمندی

نکته مهم در انتخاب میزهای مدیریتی

علاوه بر مواردی که در مورد ابعاد و قیمت میزهای مدیریتی ذکر شد یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب میز مدیریتی باید توجه شود بازه سنی افرادی است که در دفتر مدیریت حاضر می شوند در صورتی که افراد جوان مخاطب مدیر اداره یا شرکت هستند، میزهای مدرن با طرح ساده می تواند گزینه ایده آلی باشد. در صورتی که مراجعین افراد مسن باشند استفاده از میزهای کلاسیک با طرح هایی که نشان دهنده اصالت و پیچیدگی است توصیه می گردد.

انتخاب میز مدیریتی

انتخاب میزهای مدیریتی

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان از لحاظ جایگاه

از اولین دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان می توان به جایگاه متفاوت مدیر با سایر کارمندان اشاره کرد. هر شرکت و اداره ای دارای یک مدیر است و از تعداد زیادی کارمند نیز تشکیل شده است. وجود مدیر در شرکت به منزله کسی است که در واقع راهبری مجموعه را بر عهده دارد. لذا ضروری است که اتاق مدیریت و اجزای آن از جمله میز مدیریت با میز سایر کارمندان تفاوت داشته باشد بنابراین دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان از لحاظ جایگاه مربوط به سلسله مراتب اداری است که باید در نظر گرفته شود.

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان از لحاظ حضور افراد سرشناس

یکی دیگر از دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان که باید در انتخاب میز متفاوت برای مدیران در نظر گرفته شود از لحاظ حضور افراد سرشناس در دفتر و محل کار مدیر است باید جزییات دفتر مدیر شرکت و اداره به گونه ای باشد که متمایز کننده وی با سایر افراد اداری در حین حضور افراد سرشناس باشد. بطور کلی اتاق مدیریت محل مهمی برای عقد قرارداد جلسه های دو نفره و رفت و آمد افراد سرشناس است که تفاوت میز مدیر می تواند نقش بسیار مهمی در توانمند نشان دادن مدیر یک شرکت و اداره باشد.

دلیل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان

دلیل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان از لحاظ دکوراسیون و کاربری

از دیگر مواردی که می توان به عنوان دلایل تفاوت میز مدیریت با میز دیگر کارمندان اشاره کرد مربوط به دکوراسیون محیط اداری است. در محیط اداری کارکنان در بخش های مختلفی مشغول فعالیت هستند برخی در امور اطلاعات، برخی در امور پذیرش و برخی هم در اتاق های خود فعالیت دارند. لذا به لحاظ دکوراسیون باید تفاوت های کاربری اعمال شود. این موضوع در مورد میز مدیریت شرکت نیز صادق است و باید بر اساس دکوراسیون و کاربری مورد نظر نیز بین میز مدیریت و سایر کارمندان تفاوت قائل شد تا هم از لحاظ دکوراسیون اداری شاهد جلوه متفاوت باشیم و هم کارایی خاص و منحصر به فرد خود را در محیط شرکت و اداره داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

در این قسمت قصد داریم به بررسی و ارائه نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری بپردازیم. با توجه به آن که اداره ها نیز مانند اماکن مسکونی، نیاز به مراقبت و نگهداری و نظافت دارند، از اهمیت این موضوع در اداره های خود غافل نشوید و همانند خانه مسکونی خود به نظافت آن اهمیت بدهید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا ما در این زمینه به شما، کمک هایی ارائه نماییم.

نظافت و نگهداری صندلی های اداری

 توجه نمودن به نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری به این خاطر است که شما به عنوان فردی شاغل، بیشتر زمان فعالیت های کاری خود را بر روی صندلی های اداری می گذرانید و نیاز دارید تا نظافت این نوع صندلی ها را به طور کامل رعایت کنید تا زمانی که پشت میز خود هستید، بتوانید از بروز حوادث ناگوار و همچنین خساراتی که ممکن است بر روی صندلی شما به خاطر عدم رعایت نظافت، به وجود آید، جلوگیری نمایید. امکان به هم ریختن و کثیفی صندلی اداری شما به هنگام کار بسیار زیاد است، برای مثال هنگامی که شما در حال نوشیدن چای یا قهوه هستید و یا در حال ارسال ایمیلی می باشید، یا اینکه هنگامی که مشغول میل نمودن صبحانه می باشید، امکان به هم ریختگی نظافت و تمیزی صندلی شما وجود دارد و ممکن است در حین انجام این کارها، صندلی اداری شما کثیف بشود. بنابراین اهمیت تمیزی و نظافت این نوع صندلی ها در تمام مواقع بسیار بالا است.

نگهداری صندلی اداری

نگهداری صندلی اداری

اهمیت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

اهمیت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری آن جایی مشخص می‌ شود که شما هر ساله نیاز به تعویض این نوع صندلی ها پیدا می کنید. برای مثال هنگامی که اتومبیل خود را برای انجام معاینه فنی به ادارات مربوطه می برید، اگر از صندلی خود به اندازه کافی مراقبت لازم را انجام نداده باشید، نیاز به تعویض آن پیدا می کنید. زیرا کارایی خود را از دست داده است و هزینه‌ و خسارات زیادی به شما وارد می‌ شود. اما اگر به نظافت صندلی ماشین خود پرداخته باشید، دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی بابت تعویض آن بپردازید. هزینه صندلی های اداری نیز همانند صندلی‌ ماشین بالا می باشد و شما ملزم به رعایت نظافت این نوع صندلی ها می باشید.

حفظ و نگهداری صندلی های اداری

حفظ و نگهداری صندلی های اداری

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری به این منظور انجام می‌ شود که هنگامی که ارباب رجوع و مشتری به اداره شما وارد می‌ شود، به نظافت میزها و صندلی های شما به میزان زیادی توجه به خرج می دهد. بنابراین نظافت میز و صندلی های اداری، نقش مهمی در آبروی کاری شما ایفا می کند. بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه به افرادی که کارشان نظافت اداره ها می باشد، نظافت اداره خود را به طور کامل به انجام برسانید.

صندلی اداری

صندلی اداری

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

مراحل نظافت صندلی های اداری

مراحل و نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری برای رفع کثیفی های درون و بیرون صندلی های اداری ضروری می باشد. برای انجام مراحل نظافت این صندلی ها، باید ابتدا به نظافت درونی مانند چرخ‌ های صندلی و سپس به نظافت بیرونی مانند پارچه و روکش صندلی بپردازید و این کار را در حدود دو بار در هر ماه انجام بدهید تا کیفیت صندلی شما همانند سابق در مدت زمان طولانی باقی بماند. شما می توانید پشتی و نشیمن و روکش و بالش و دسته صندلی را با استفاده از یک قلم تمیز نماید تا به تمام درز های صندلی دسترسی داشته باشید.

مراحل نظافت صندلی های اداری

مراحل نظافت صندلی های اداری

نظافت بخش های داخلی صندلی های اداری

نظافت بخش های داخلی، همانند بخش های بیرونی صندلی های اداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که صندلی اداری شما از نوع پارچه می باشد و بر روی آن لکه های زیادی ایجاد شده، لازم است که شما با آب معمولی که نه داغ باشد و نه سرد، به وسیله پارچه ای آن را تمیز نمایید.

بعد از آنکه تا حدی گرد و خاک روی پارچه صندلی را گرفتید، می توانید ماده تمیز کننده ای را به پارچه آغشته نمایید و به سطح صندلی خود بکشید تا تمام لکه ها از روی آن پاک شود. برای اینکه خدشه و خراشی به روی پارچه وارد نشود، باید با ملایمت زیادی بر روی آن بکشید و همینطور از مایع نرم کننده نیز استفاده نمایید. اما اگر صندلی شما از جنس چرم می باشد، پس احتمالاً سطح پر از منفذی دارد که قدرت جذب آن نیز بسیار بالا می باشد و رطوبت را نیز به خود جذب می کند.

در صورتی که رطوبت چرم شما شروع به تبخیر نماید، احتمال لایه برداشتن و ترک خوردن چرم شما نیز بالا می‌ رود. برای همین شما می توانید با صابون و یا روغن زیتون شروع به تمیز کردن چرم خود کنید و از پوسیدگی و ترک خوردن چرم صندلی خود جلوگیری نمایید. تمام این موارد نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری می باشد و برای داشتن صندلی تمیز، رعایت ان بر شما ضروری و لازم می باشد.

نظافت صندلی اداری

نظافت صندلی اداری

مزایای نگهداری و مراقبت به موقع از صندلی های اداری

از جمله مزایایی که رعایت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی اداری برای شما به دنبال خواهد داشت، آرامش خاطر و حس آسایش هنگام استفاده از صندلی اداری تان می باشد. اگر کیفیت صندلی اداری شما پایین آمده و دیگر کیفیت سابق را ندارد، نیازی نیست که صندلی خود را عوض کنید. بلکه با کمی رسیدگی و رعایت نکات لازم در نظافت و نگهداری صندلی اداری خود، می توانید کیفیت سابق را تا حدی به صندلی خود برگردانید.

در این مقاله سعی داشتیم اطلاعات کاملی در زمینه نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که این مطالب کاربرد لازم را برای شما داشته باشد.

نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری

نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

انتخاب بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار

با انتخاب بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار می توان نسبت به جداسازی فضای دفتر کار اقدام نمود. از ویژگی های بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار تنوع در نوع متریال، تنوع در طرح و مدل، کیفیت عالی ساخت و ... می باشد. در حال حاضر انواع پارتیشن میز و صفحه نمایش دفتر کا با تنوع در قیمت به فروش می رسد. بهترین راه برای خرید انواع پارتیشن جهت جداسازی میز و صفحه نمایش در دفتر کار خرید اینترنتی این سازه ها می باشد.

بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار

انواع پارتیشن یکی از بهترین سازه های پیشرفته مناسب جهت جداسازی فضا در جهت استفاده بهینه و کاربردی از یک محیط به شمار می رود. از جمله کاربرد های پارتیشن بندی می توان به جدا سازی بخش های مختلف مراکز اداری از جمله دفتر کار اشاره کرد. با کمک انواع پارتیشن امکان جداسازی میز و صفحه نمایش کارمندان با کمترین هزینه وجود دارد. انتخاب بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار از دغدغه های خریداران این سازه ها محسوب می شود.

پارتیشن میز و صفحه نمایش

پارتیشن میز و صفحه نمایش

ویژگی های بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار

برای ایجاد یک فضای خصوصی برای کارمندان در دفتر کار جداسازی میز و صفحه نمایش هر کارمند با کمک بهترین پارتیشن ها می باشد. با کسب اطلاع در مورد ویژگی های بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار می توان با پرداخت هزینه مناسب محیطی استاندارد برای پرسنل مراکز اداری فراهم نمود.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش از نظر متریال

امروزه در بازار می توان طرح ها و مدل های متنوعی از پارتیشن میز و صفحه نمایش دفتر کار را مشاهده کرد که از نظر نوع متریال مورد استفاده در ساخت تفاوت دارند. از جمله بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار می شود به پارتیشن های ساخته شده با چوب اشاره کرد. این نوع ار پارتیشن ها علاوه بر زیبایی ظاهری از کیفیت عالی برخوردار بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر در دفاتر کار اداری از طرح های متنوع پارتیشن های چوبی جهت جداسازی میز و صفحه نمایش استفاده می شود.

از دیگر متریال های مناسب پارتیشن های اداری می توان به پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد که از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت همخوانی با انواع چیدمان اداری را دارد. پارتیشن های شیشه ای میز و صفحه نمایش دفتر کار در مقابل ضربات و خش استقامت بالایی داشته و عایق صوت می باشد. پارتیشن های فلزی، ام دی اف و ... از دیگر پارتیشن های مناسب جداسازی میز کار و صفحه نمایش در دفتر کار هست که می توان متناسب با فضای دفتر کار از بهترین این سازه ها بهره برد.

متریال پارتیشن میز و صفحه نمایش

متریال پارتیشن میز و صفحه نمایش

هماهنگی با محیط و فضاسازی مناسب

از دیگر نکاتی که در انتخاب بهترین نوع پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار باید مد نظر قرار داد هماهنگی این سازه ها با فضای موچود می باشد. هر دفتر کار متشکل از لوازم و تجهیزات مختلف هست که چیدمان و دکوراسیون فضای آن را تشکیل می دهد. بهترین پارتیشن های مناسب جداسازی میز و صفحه نمایش دفتر کار با چیدمان و دکوراسیون فضای دفتر اداری هماهنگ می باشد.

از طرف دیگر بهترین پارتیشن جداسازی میز و صفحه نمایش دفتر کار علاوه بر ایجاد فضای خصوصی به فضاسازی مناسب دفتر کار کمک می کند. با در نظر گرفتن فضای موجود دفتر کار می توان به بهترین شکل فضا سازی مناسب این بخش از فضای اداری را با کمک پارتیشین یندی های استاندارد ایجاد نمود.

فضاسازی با پارتیشن میز

فضاسازی با پارتیشن میز

سایر ویژگی های بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش در دفتر کار

از دیگر ویژگی های بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش در دفتر کار می شود به قابلیت جابه جایی این سازه های پیش ساخته اشاره نمود. در حال حاضر مدل های متنوع پارتیشن های اداری در بازار موجود هست که دارای قابلیت جابه جایی می باشد. با استفاده از این پارتیشن های استاندارد می توان به راحتی نسبت به تغییر دکوراسیون دفتر کار اقدام نمود.

از طرف دیگر بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش مخصوص دفتر کار از عمر مفید بالایی برخوردار می باشد. در ساخت انواع پارتیشن اداری از متریال های استاندارد و فناوری های نوین استفاده می شود که به افزایش عمر مفید این سازه ها کمک می کند. دارا بودن ابعاد استاندارد، تنوع در طرح و رنگ، هزینه خرید و نصب مناسب و ... از دیگر ویژگی های یک پارتیشن خوب برای جداسازی میز و صفحه نمایش در دفتر کار می باشد.

ویژگی های بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش در دفتر کار

ویژگی های بهترین پارتیشن میز و صفحه نمایش در دفتر کار

قیمت پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار

در حال حاضر انواع بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار با تنوع در نوع متریال عرضه شده که با نرخ های مختلف در دسترس خریدار قرار می گیرد. در تعیین قیمت پارتیشن های اداری فاکتور های مختلفی در نظر گرفته می شود که از آن میان می توان به نوع متریال مورد استفاده در ساخت پارتیشن، کیفیت ساخت، ابعاد، مدل و ... اشاره کرد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت پارتیشن میز و صفحه نمایش ویژه دفتر کار اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم این تجهیزات می باشد.

قیمت پارتیشن های میز و صفحه نمایش

قیمت پارتیشن های میز و صفحه نمایش

خرید پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار

با توجه به گستره ی وسیع کاربرد انواع پارتیشن در محیط اداری امروزه افراد زیادی خریدار این سازه های کاربردی هستند. جهت خرید بهترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش در دفتر کار راهکار های مختلفی پیش روی خریدار قرار دارد. سر زدن به سایت خرید اینترنتی پارتیشن بهترین راهکار برای دریافت جدید ترین پارتیشن های میز و صفحه نمایش جهت دفتر کار می باشد. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می توان اطلاعات لازم را به دست آورد و با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش نمود. همچنین در سایت خرید اینترنتی امکان ثبت سفارش انواع پارتیشن اداری بدون محدودیت زمانی و مکانی وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com