مبلمان اداری، میزهای مدیریتی و کنفرانس

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

دکوراسیونی زیبا با چیدمان مناسب مبلمان اداری

شما نیز با اولین ورود به محیطی اداری احتمالا اولین چیزی که نظرتان را جلب خواهد نمود ، نحوه چیدمان اداری آن است .دقت در طرح ، رنگبندی و هماهنگی در انتخاب مبلمان اداری از کلیدی ترین نکاتی است که رعایت تمامی آن ها باعث ایجاد فضای دلنشین و لذت بخش در محیط کار می گردد.هر اداره یا شرکتی می بایست با توجه به نوع ارباب  و رجوع و همکارانی که با ان ها در تعامل است ، از مبلمان اداری مناسب حال وهوای خود استفاده نماید.همان طور که انتخاب مناسب ملزومات اداری و چیدمان صحیح آن چشم هر بازدید کننده ای را خیره می کند ،انتخاب ناصحیح و چیدمان شلوغ و درهم ریخته آن باعث ایجاد حس بد در همکاران و یا ارباب و رجوع خواهد شد . یکی از مهم ترین قسمت های چیدمان اداری که باید به دقت به آن پرداخته شود هماهنگی رنگ دیوارها و مبلمان ادرای مورد استفاده است.امروزه با پیشرفت های روز افزون وچشم گیر در دنیای مد صنعت مبلمان ادرای نیز دست خوش تغییرات بوده است .همه چیز آمادست تا شما بهترین ها را برای زیبا سازی شرکتتان انتخاب کنید.انواع میزهای مدیریتی تبدیل پذیر ، مبلمان اداری کمجا، انواعی صندلی های ارگونومی  و بسیاری دیگر دست شما را کاملا در انتخاب باز خواهد گذاشت.اگرفضای مرد نظر کوچک تر از حد انتظار باشد می توانید این فضا را با استفاده از پارتیشن اداری به خوبی جبران نمایید .استفاده از پارتیشن علاوه بر زیبا سازی فضای اداری تان به شما کمک خواهد کرد تا در صورت لزوم کارمندانتان را براساس سمت سازمانی و یا مواردی که در نظر دارید از هم تفکیک نمایید.اگر فضای مورد نظرتان کمی بیش تر از حد معمول است .هیچ وقت جهت پرکردن این فضا از مبلمان ادرای شلوغ و درهم استفاده نکنید.بعضا دیده شده که مدیران جهت پرکردن فضای اداره از انواع  و اقسام مبلمن اداری اسفاده کرده اند.اینکارنه تنها محیط ادره تان را زیبا نخواهد کرد بلکه جلوه ای ناپسند به آن می دهد.به جای اینکار می توانید از مبلمان اداری به تعداد کافی و شکیل تر استفاده کنید.مراجعه به اداره ای شیک و زیبا بسیار لذت بخش تر از اداره های قدیمی و شلوغ است. انتخاب مبلمان اداری در این اماکن از جمله موارد مهم در جلب توجه و راحتی ارباب رجوع است. معمولا معماران در انتخاب پوشش دیوار ها از رنگ های ترکیبی که متناسب و منعطف باشد، استفاده می کنند. کانون توجه در طراحی ها باید به سمت تمرکز هر چه بیشتر بر روی کار ارباب رجوع باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

هنگام خرید میزمدیریت به این نکات دقت نمایید

شاید شما هم برای اداره یا محیط کارتان نیازمند خرید میزمدیریت باشید اینکه چه قیمتی بخرید ، چه مدلی بخرید ، ویا از کجا بخرید احتمالا سئوالاتی است که در ذهنتان وجود دارد .با خواندن این مقاله با ما همراه شوید  تا پاسخ سئوال هایتان را نیز بیابید.اولین نکته ای که باید به آن دقت شود فضای مورد نظرتان است .میزان بزرگی یا کوچک بودن فضای اداری بسیار مهم است ، شما باید ببینید، میز مدیریت و میز اداری که خریداری می کنید، چه تأثیری روی بزرگ یا کوچک نشان دادن فضا دارد.نکته دیگر اینکه  باید ببینید میز مدیریت شما دارای استاندارد های اولیه برای کار کردن هست یا خیر؟عوامل بسیاری هستند که در قیمت میز مدیریت و مبلمان اداری تأثیر گذارند. برای مثال جنس مواد به کار رفته در آن می تواند تأثیر مستقیمی در قیمت میز مدیریت داشته باشد. باید با انواع جنس های چوب آشنا باشید، تا بتوانید میز خوبی خریداری کنید. دیگر استاندارد ها نظیر ارتفاع میز از سطح زمین از دیگر ویژگی های یک میز مدیریت و میز اداری است. یا به صورت کلی می توان گفت جنس و استاندارد میز ارگونومیگ باشد و برای سلامتی انسان مضر نباشد دیگر عاملی  که باعث افزایش قیمت میز می شود، سایز میز است. چون میز های اداری از چوب ساخته شده اند هرچه چوب بیش تری استفاده شده باشد، در قیمت آن نقش بیش تری دارد. عوامل دیگری نیز هستند که می توانند قیمت این میز ها را تا حدودی افزایش یا کاهش دهند. برای مثال اگر مبلمان اداری تان را به صورت غیر مستقیم سفارش دهید ممکن است هزینه آن کمی بیش تر شود. ویژگی های دیگر از جمله رنگ، زیبایی شناختی و کاربرد نیز از دیگر پارامتر هایی هستند که در قیمت میز های اداری تأثیر مستقیم می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

با عوامل تآثیر گزار درقیمت پارتیشن آشنا شوید

در محیط های اداری به منظور جداسازی و تفکیک واحد ها از هم به جای دیوارکشی از پارتیشن اداری  استفاده می گردد.کم هزینه بودن آن نسبت به دیوارکشی ،امکان جابه جایی ، نصب راحت تر در مدت زمانی کمتر نسبت به دیوارکشی  و .. باعث گردیده تا استفاده از آن کاملا مرسوم شود .دراین مقاله سعی داریم تا شما را با مدل های رایج در بازار و عوامل تآثیرگزار بر قیمت نهایی پارتیشن آشنا کنیم.اگر شما نیز به دنبال خرید یک پارتیشن برای چیدمان فضای اداری تان هستید ،باید به یک سری نکات توجه نمایید ،که با رعایت آن ها  می توانید انتخاب درست تر وهوشمندانه تر داشته باشید .از آنجایی که پارتیشن اداری ممکن است به صورت موقت مورد استفاده قرار گیرد باید به قیمت آن توجه فرمایید.ممکن است پارتیشنی انتخاب کنید که بسیار ارزان تر از سایر برندهای نام آشنای بازار است ولی اصلا کیفیت نداشته باشد .پس کیفیت را فدای قیمت نکنید .فقط ارزان خریدن ملاک نیست ، بلکه هدف جنس باکیفیت تر خریدن است. قیمت پارتیشن بر مبنای مواد مصرفی به کار برده شده ،نوع طراحی پارتیشن و مدل آن متفاوت خواهد بود.انواع متداول پارتیشن های موجود در بازاز پارتیشن های دوجداره و پارتیشن های تک جداره است.عمده کاربرد پارتیشن دوجداره در محیط های اداری شلوغ و پرتردد است .این نوع پارتیشن ها بهترین عایق در برابر صداهستند . در مقابل از پارتیشن های تک جداره در محیط های اداری خلوت تر و کم تردد تر استفاده می گردد.نوع متریال به  کار رفته  درساخت پارتیشن اعم از چوب به کار رفته از انواع MDF ، گلاسه و ...نیز در قیمت گزاری آن تآثیر خواهد داشت.مدل های دیگری نیز در بازار یافت می شود که بسته به نیاز خود و فضایی که قصد اجرای پارتیشن دارید ، می توانید یکی را انتخاب نمایید.پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن های تک جداره یا دوجداره ، پارتیشن های متحرک که هرکدام شامل شاخه های متنوعی می شود .اگر قصد خرید پارتیشن ادرای دارید و هنوزانتخاب نکرده اید ، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند فضاگویا است .مبلمان ادرای فضا گویا درجهت کسب اعتماد مشتریان همواره می کوشد تا محصولات خودرا با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

نکاتی کلیدی برای انتخاب پارتیشن اداری

امروزه برای تغییر دکوراسوین داخلی محیط های اداری به علت محدودیت دیوارکشی به علت های گوناگون نظیر استیجاری بودن ملک، هزینه برداربودن  و ... استفاده از پارتیشن اداری  به روشی مرسوم جهت تفکیک و تغییر درفضای اداری مبدل گشته است .با وجود مزیت های فراوانی که استفاده از پارتیشن به همراه دارد کمترکسی حتی شخص مالک ملک برای تغییر دکوراسیون به سراغ دیوارکشی می رود .هزینه نصب واجرای کمتر نسبت به دیوارکشی ،قابلیت جابه جایی ، قابلیت تغییر پذیری در بعضی از پارتیشن های مدرن تنها برخی از مزیت های استفاده پارتیشن به جای دیوار است.پارتیشن های امروزی معمولا از ترکیبی از شیشه و نوعی از چوب (MDF ، گلاسه و ..) ساخته و به بازار عرضه می گردند.اولین نکته ای که باید درانتخاب پارتیشن دقت شود ،فضای مد نظرتان است .با انتخاب صحیح در انتخاب پارتیشن می توانید از شر هزینه های گزاف و بیهوده خلاص شوید .به عنوان مثال برای محیط اداری پر رفت و آمد و شلوغ گزینه مناسب انتخاب پارتیشن ازنوع دو جداره است .چرا که دوجداره بودن آن عایق در برابر صدا است .در مقابل استفاده از پارتیشن های تک جداره مناسب فضای خلوت تر و کم تردد تراست .با توجه به متریال هایی که درساخت پارتیشن به کاربرده می شود اعم از نوع چوب ، شیشه و ..قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود .پارتیشن ها نیز در طرح ها ورنگ های مختلف عرضه می گردد.برای هماهنگی هرچه بیشتر در طرح و رنگبندی حتما از مدلی انتخاب کنید که هماهنگی بیشتر با فضای مورد نظرتان داشته باشد .شرکت یا محیط اداری خود را از چشم یک بازدید کننده نگاه کنید.ببینید که در وحله اول با اولین نگاه ارباب و رجوع شرکتتان را چگونه می بینند.خیلی مهم است که چیدمان شما ارباب و رجوع را مجذوب وشیفته خود نماید .یکی از مزایای منحصر به فرد استفاده از پارتیشن ، حفظ محیط شخصی کارمندان وتفکیک آن ها از یکدیگر است . دقت نمایید که جنسیت همکارنتان در انتخاب نوع پارتیشن نیز تآثیر گذار خواهد بود . به عنوان مثال در محیطی که همه کارمندان آقا هستند نیازی به استفاده از پارتیشن های تمام چوب و یا در بسته نیست ،بلکه می توان از پارتیشن های شیشه ای با هزینه ای کمتر استفاده کرد .هماهنگی پارتیشن از نظر رنگ و طرح  با سایر مبلمان اداری محل کارتان ترکیبی رویایی را به همراه خواهد داشت .کافیست کمی خلاق باشید ، درست انتخاب کنید و بهترین را به کار ببرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

با انتخاب مبلمان ادرای کلاسیک فضایی متفاوت را تجربه کنید

در محیط های اداری انتخاب مناسب مبلمان اداری  و هماهنگی آن با سایر ملزومات اداری تآثیر بسزایی در روحیه افراد دارد. توجه به رنگ ، طرح و نوع مبلمان اداری باعث ایجاد مجیطی گرم و دلنشین  در محیط کار خواهد شد.بسیاری از محققان براین باورند که نوع مبلمان ادرای در محیط کار می تواند با میزان فعالیت هر فرد ارتباط مستقیم داشته باشد ، همچنین آن ها براین باورند که اتخاب مبلمان کلاسیک در محیط کار باعث ایجاد حس تحرک شده و از تنبلی و روح مردگی درحین کار می کاهد.احتمالا در مورد رنگبندی و جادوی رنگ ها در زندگی شنیده اید.درمحیط اداره و کسب و کارتان این نیز کاملا صدق میکند ،اگر دیده باشید خیلی از مدیریان نیز در رنگبندی چیدمان ادرای خود از رنگ آبی استفاده می کنند .همان طور که ترکیب رنگ با پس زمینه آبی حس آرامش را به شما و همکارنتان القا می کند. عده از محققان و روانشناسان بر این باورند که استفاده از مبلمان کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ های پرجنب و جوش شادی و نشاط را به محیط کارتان می آورد .انتخاب از بین مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن کاملا سلیقه ای است ،هرکدام مزایا و معایب خود را دارد ولی مهم ترین موردی که مبلمان کلاسیک را متمایز تر از دیگری می کند تنوع در رنگبندی واستفاده از رنگ های شاد و پرهیجان تر در آن است.دراکثر فضاهای مدنظرتان می توانید از این نوع مبلمان استفاده نمایید .ولی به دلیل ترکیب رنگ بیشتر و حسی که به کاربر منتقل می کند استفاده در جاهای کم نورتر بسیار مناسب تر ارزیابی میشود.چرا که بازتاب نور مبلمان کلاسیک زیبایی محیط را دوچندان خواهد کرد.علاوه برهمه مواردی که گفته شد هرچند مبلمان مدرن شاید امکانات خیلی خاص تری مانند قابلیت تبدیل پذیری و.. را به همراه داشته باشد ولی در عوض با استفاده از مبلمان کلاسیک می توانید حس لاکچری و لوکس بودن را تجربه نمایید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

چیدمانی متفاوت در فضای اداری با رعایت نکات کلیدی

طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری بسته به سلیقه و میزان ذوق وهنرتان در چگونگی چیدمان مبلمان اداری ، ترکیب رنگ ها و ... می تواند متفاوت باشد.استفاده از وسایل گوناگون نظیر میزهای مدیریتی ، پارتیشن اداری و امثال آن می تواند تغییرات محسوس و جذابی در اجرای دکوراسیون برایتان به همراه داشته باشد. پس ا گر قصد خرید میزاداری  ، مبلمان اداری وبه  طور کل ه روسیله ای مربوط به فضای اداری دارید به هماهنگی آن ها با سایر لوازم چیدمانتان دقت نمایید .استفاده از این مبلمان در محیط اداری نه‌ تنها به فضا حال و هوای رسمی می‌بخشد بلکه نظم و هارمونی خاصی نیز در اطراف تان ایجاد می‌کند. بحث امروز ما در این مطلب در رابطه با شاخصه و فاکتورهای مبلمان های اداری است که در زمان خرید می‌بایست به آن‌ ها توجه ویژه‌ای داشت. اگر خواننده مطالب قبلی ما بوده باشید و یا حتی خودتان دراین  مورد در فضای نت جستجو کرده باشید ، بارها در مقالات مختلف با اهمیت رنگبندی در دکوراسیون اداری آشنا شده اید .رنگ مبلمان های اداری نه‌ تنها در طراحی فضا تأثیرگذار است، بلکه در بالا بردن روحیه کاری کارمندان نیز مؤثر خواهد بود؛ بنابراین توصیه ما به شما عزیزان در زمان خرید توجه به رنگ به‌ کار رفته در آن است.از سلایق مختلف برای انتخاب رنگ مبلمان های اداری استفاده نمایید. این امر باعث خواهد شد که در زمان انتخاب به نتیجه مناسبی در این امر دست یابید. به رنگ‌ بندی دیوارهای محیط کاری توجه کرده و سپس رنگ مبلمان کاری خود را انتخاب کنید. کمی وقت برای این منظور در نظر گرفته و با دقت و حوصله کافی به انتخاب مبلمان بپردازید. با بررسی تمامی رنگ‌های به‌کار رفته می‌توانید خرید مناسبی در این زمینه داشته باشید.موارد مهمی در قیمت مبلمان اداری تأثیرگذار هستند که افراد در زمان خرید این مبلمان ها باید به آن توجه کنند. از مهم‌ترین موارد که می‌تواند هزینه مبلمان را تحت تأثیر خود قرار دهد، کیفیت به‌ کاررفته در آن می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

آشنایی با انواع محصولات اداری

با ورود به محیطی اداری  قطعا اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد نوع چیدمان مبلمان اداری و دکوراسیون آن خواهد بود .بدنیست  قبل از هرچیز با مبلمان اداری یا به طورکل محصولات مبلمان اداری آشنا شوید .مبلمان اداری شامل :میز مدیریت، میز کارشناسی ، میز کارمندی ، است که استفاده از آن ها با توجه به نوع ذوق وسلیقه هرشخص می تواند متفاوت باشد.انتخاب از بین سبک های دکوراسیون مدرن و یا کلاسیک می تواند فضایی خاص و متفاوت را در اجرای دکوراسیون به همراه داشته باشد.گاها دیده شده که بسیاری از اشخاص این دوسبک را در کنار هم استفاده می کنند ، که با توجه به ناهماهنگی بین این دو سبک شاهد دکوراسیونی ناهماهنگ و ناخوشایند خواهیم بود.پیشنهاد ما به شما این است که یکی از این دوسبک را انتخاب کرده و تمامی لوازم دکوراسیون انتخابی تان ازبین سبک مدرن یا کلاسیک ست کنید.بسته به فضای مورد نظر استفاده از پارتیشن اداری و یا سایر لوازم مورد استفاده در دکوراسیون اداری مانند :انواع میز ، کفپوش ، کاغذ دیواری و .. می تواند در زیباسازی هر چه بیشتر فضای اداری ویا محل کارتان شما را یاری رساند .اگرقصد دارید از قیمت میز اداری ، قیمت پارتیشن اداری و به طور کل کلیه محصولات مبلمان اداری اطلاعات کسب کنید با همکاران ما با شماره 02189387 تماس حاصل نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

مبلمان اداری مدرن انتخاب مدیران خوش سلیقه

وقتی صحبت از مبلمان می شود ، فکر ها به سمت دکوراسیون منزل، اتاق  پذیرایی  یا نشیمین می رود .علاوه بر مواردی که گفته شد   مبلمان اداری  برای چیدمان اداری کارمندان یا مدیران شرکت های اداری  به کار می رود .بسته به  نوع سبک مدرن یا کلاسیک می توانید چیدمان فضای اداری خود را از بین مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان مدرن یکی را انتخاب کنید .گاها دیده شده بعضی از اشخاص از ترکیب این دو در کنار هم استفاده می کنند.پیشنهاد مابه شما اینست ،اگر قصد گرفتن نتیجه ای مطلوب وداشتنی دکوراسیونی متفاوت دارید حتما از یکی از این سبک ها استفاده کتید ، چرا که ترکیب این دوسبک در کنار هم چیدمانی ناخوشایند را به همراه خواهد داشت. مبلمان ادرای مدرن با توجه به داشتن تنوع طرح های بیشتر نسبت به مبلمان کلاسیک وهمچنین به روز تر بودن محصولات بیشتر مورد توجه مدیران قرار می گیرد . بی درنگ اتاق مدیریت با در نظر گرفتن سلسله مراتب، از شان و منزلت بالاتری به نسبت سایر اتاق های محیط کار برخوردار است. ازهمین رو، باید در طراحی و چیدمان آن  از لوازم و مبلمان شیک تر و منحصر به فرد تری استفاده کرد تا حس مدیریت را به خوبی در مراجعه کنندگان القا نماید.با توجه به فضاهای مختلف و بسته به نوع چیدمان دکوراسیون در محیط های اداری ،استفاده از پارتیشن می تواند گزینه ای مناسبی باشد .برای اطلاع از قیمت میز اداری ویا قیمت پارتیشن اداری می توانید با همکاران ما با شماره 02189387 تماس حاصل نمایید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن رعایت چه نکاتی لازم است ؟

1-اولویت اول راحتی است.

هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستلزم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونومیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز خریداری شده دارای کشو های کافی باشد تا از بی نظمی در اداره پرهیز شود.

2- به پارچه استفاده شده دقت کنید.

 برای مکان های عمومی تر و قسمت هایی که بیشتر استفاده می شوند و در دسترس همه هستند، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که بتوان سطح آنها را به راحتی تمیز کرد. مشاوران شرکت فضاگویا پیشنهاد میکنند از صندلی با روکش چرم برای کارکنان استفاده شود تا راحتی بیشتری ایجاد گردد، اما بهتر است برای مکان های عمومی تر از پارچه هایی با جنس وینیل استفاده شود زیرا تمیز کردن آن ساده تر است همچنین راحتی را برای عموم به ارمغان می آورد.

3-به انعطاف پذیری مبلمان توجه نمایید :

3-هنگام خرید به انعطاف پذیری مبلمان اداری مدرن و به برنامه 5 سال بعدی خود توجه کنید. زمانی که بخش های داخلی مبلمان خود را انتخاب می کنید، در ذهن خود به سازگاری آنها با شغل و برنامه آینده تان دقت کنید. به پتانسیل مورد نیاز برای آرایش دوباره دفتر فکر کنید. همچنین دقت کنید این مبلمانی که انتخاب کرده اید را می توان در آینده استفاده کرد یا در آینده تبدیل به وسایلی بی استفاده خواهد شد. به صورت ایده آل، همه به دنبال لوازم و تجهیزاتی هستند که به سادگی قابلیت حمل و نقل داشته باشند و بتوان آنها را به سادگی به آدرس جدید انتقال داد. از این رو دقت کنید آیا به مبلمان و صندلی های چرخ دار نیاز دارید یا مکان استقرار آنها ثابت است. لازم به ذکر است مشاوران شرکت فضاگویا تمامی این نکات را برای شما بازگو کرده و بهترین پیشنهادهای کاربردی برای محل کار شما در اختیارتان قرار خواهند داد.

4-مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود قرار دارد.

قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که میز یا صندلی مورد نظر شما برای بیشتر افراد با قابلیت های بدنی مختلف قابل استفاده باشد. زیرا شاید کارکنان شرکت شما عوض شوند ولی نمی توان هر سال مبلمان اداری را تعویض کرد. هنگام خرید دقت کنید که مبلمان قابلیت استفاده برای افراد بلند قد یا افراد چاق را داشته باشد.

 

خرید مبلمان اداری لوکس، همانطور که در بالا ذکر شده، نیاز به دقت بسیار زیاد دارد. متخصصان طراحی داخلی شرکت فضا گویا توانایی آنالیز فضای اتاق و دفتر شما را همراه با تجربیات زیاد خود در این زمینه دارا هستند و می توانند به شما در انجام اینکار کمک کنند. به گونه ای که طراحی مناسب و متناسب با نوع شغل شما صورت گیرد. همچنین شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت پارتیشن و قیمت میز اداری می توانید به صفحه رسمی وب سایت فضا گویا مراجعه نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza

چگونه یک مبلمان اداری لوکس تهیه کنیم؟

مدیریت فضا به منظور طراحی داخلی اتاق مرحله مهمی در ایجاد محیط کاری خلاق و با انرژی مثبت است. طراحی مناسب فضای داخلی دفتر برای بالا بردن عملکرد کارمندان و نیز رضایت و جلب بیشتر مشتریان بسیار مهم است. استفاده از مبلمان اداری لوکس و برنامه ریزی فول سرویس برای استفاده از آنها، به دفتر کار یا شرکت شما جلوه ویژه ای می بخشد. مبلمان اداری با طراحی متفکرانه محیط کار را به فضای زنده تری برای کارمندی که باید هفته ای بیش از 40 ساعت را در آنجا بگذراند، تبدیل میکند. جنبه محیطی شغل شما برای میهمانان نمایان گر برند و شهرت شرکت شما می باشد. به گفته بسیاری از طراحان «مهمترین و عمده ترین خریدی که برای محیط دفتر باید انجام دهید و اهتمام بسیاری در آن باید داشته باشید مبلمان اداری است». طراحان شرکت فضاگویا با رعایت نکات خاصی تمامی مبلمان شرکت شما را با قواعدی خاص سازماندهی میکنند، این قواعد عبارتند از:

فضای دفتر شما

آیتم های مختلف موجود در دفتر

تعداد مورد نیاز از هر آیتم

خرید مبلمان اداری لوکس، همانطور که در بالا ذکر شده، نیاز به دقت بسیار زیاد دارد. متخصصان طراحی داخلی شرکت فضا گویا توانایی آنالیز فضای اتاق و دفتر شما را همراه با تجربیات زیاد خود در این زمینه دارا هستند و می توانند به شما در انجام اینکار کمک کنند. به گونه ای که طراحی مناسب و متناسب با نوع شغل شما صورت گیرد. همچنین شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت پارتیشن اداری می توانید به صفحه رسمی وب سایت فضا گویا مراجعه نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
fazagooya faza
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com